Kan det vara så?

Glömde berätta vad som hände förut samt min hypotes kring det hela.
Jo, såhär var det. Jag plockade iordning i en liten telefonkatalog-tidningar-brev-kort-hög som bildats här under våren och som fortsatt att byggas på ytterligare med hudvårdstester etc sen jag kom upp igen efter sommaren. Anyway, när jag stog o sorterade fann jag 200 spänn. De har legat där sen 29e maj. Hur jävla konstigt är inte det. Jag hade skitdåligt med cash i våras.
Kan det vara så att vinden på allvar vänt? Isf ska jag gå o göra en grundlig hälsocheck och mammografi och hela kittet nu på en gång, medans flytet håller i sig. På tal om det har jag ju en läkartid att boka, får icke glömmas bort.

Anyway, tror jag ska köpa en triss imorgon för att testa min hypotes. Fortsättning följer..


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

tack för din snälla coment =)



spännande fortsättning på ditt inlägg btw... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback