...jag vet att jag döljer en sanning

Känner äntligen att jag börjar landa lite. Börjar komma ner på jorden till er andra, efter att ha varit helt jävla okontaktbar, fast i min egen stressade lilla värld. Försjunken i stress och ett gäng måsten.
Idag hade vi avslappningsövningar i skolan igen, och det var jätteskönt. Äntligen kunde jag bara slappna av och hänga med. Skön och välbehövlig känsla.

Sitter nu med en nygjord kall, god smoothie framför datorn, sjukt god faktiskt. Tänkte jag skulle slappa ett tag innan träningen, men det hinner inte bli så mycket med det, ska iväg om 20 minuter, på spinning med Jen. Så är det när man har föreläsningar til halv fem, då är dagens nästan slut när man kommer hem. Som vanligt ska vi skriva lite på C-uppsatsen ikväll, och imorgon ska vi träffa vår HL och diskutera feedbacken. Intressant intressant för er att veta.

Husen har inte kommit upp på
Guesswhat än, men de kommer kanske idag, det är Helèn som har de på mobilen.

Nu ska jag strax kila iväg
Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback