it´s that need to get laid

Idag är dagen då jag krävt ensamhet. Jag har bara velat hänga i mitt eget sällskap. Inget snack, inget tjat, inget härj med andra människor.
Kvällen.
Jag har fixat matlåda inför imorgon, tittat på GG och dippat grönsaker samt skalat och ätit en apelsin. Jag har också kollat upp lite inför helgen och betalat några räkningar. Sen har jag dammsugit lite snabbt och plockat iordning ytterst lite, mest för att jag iaf ska kunna ta mig fram över golvet. Sen har jag grubblat endel. Eller jag har nog mer ägnat mig åt min söndags-favorit-sysselsättning, Dagdrömmeri.

Jag har beställt nytt kontokort med, mitt har börjat strula. Denna bild blev det denna gång.

Men nu ska det bli sova av. Hoppas jag somnar trots att jag inte gjort mycket annat än att slöa idag. Sjukvibbar på gång månne? Morgondagen lär utvisa.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback