Ingen kan spela spelet som jag kan

Riktigt riktigt skön kväll igår. Som vanligt skulle vi dock dra i oss lika många bärs som en karl när vi väl kom ut på krogen vilket resulterade i feta minnesluckor när jag vaknade. Helèn som var lite mer sansad kunde dock fylla dem åt mig. Det visade sig att jag hade många bollar i luften under kvällen. Intressant tanke. Något att bygga på? Kanske det

O där kom brösttejpen ja. På varje bild, snyggt. Om ni minns hade jag det när jag körde BH-löst på finsittningen vilket resulterade i att alla bilder blev försörda av att tejpen lyste igenom. Härligt.

Jag och Jen har ledigt idag. Grymt skönt, vi behöver det. Och vi förtjänar det.
Har legat o lökat på 310 hela dagen, precis som the good old days. Älskar att hänga med mina underbara vänner dagar som denna. De kassa bakisskämten har haglat, tur det bara varit vi här. Helène kom för en stund sen, de ska göra suschi. Får se om jag stannar eller om jag drar hemöver o häckar i min sunkiga lya.

Adios kära vänner

Gårdagkvällens låt: Familjen - Det snurrar i min skalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback