"If I only knew what the future held for me"

Det kändes i helga kroppen att det var söndag imorse när jag vaknade. Låg och drog mig i sängen till framåt tolv-halv ett. Kunde helt enkelt inte ta mig ur bingen. Men det är just det som är tjusningen med söndagar - man får ligga kvar och dra sig. Veckan som har gått har varit så fruktansvärt intensvi så vad vi behöver nu är vila. Jen är dessutom sjuk, förkyld. Krya på dej!

Var ute o spatsera borta vid nydala en sväng. Skönt med lite frisk luft och att få rensa tankarna lite. Nu är det tid för lite käk.

Adios

Dagens insikt: Allt känns så kart och tydligt under natten. När man vaknar till ännu en morgon står tvivlet än en gång och bankar på min dörr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback