Ibland, men bara ibland kan jag vara lite naiv.

Lottade om vilka som skulle hamna i Umeå på sin praktik idag. Den som fick krysset skulle inte få vara här. Vem fick krysset? Jag såklart, jag förlorar alltid varenda jävla lottning där det är kryss inblandat. Till och med mina vänner håller med, det är så. Lite medvind för fröken alexandersson tack?!
Äh, tror det kommer bli jättebra. Jag och Jen hamnade i Ö-vik så vi ska leva loppan där tänkte vi och hoppas att handledare och plats bli bra. Dagrehab blev det för mig, passar mig fint.

Såhär höstigt och fint är det här i Umeå.

Efter lottningen drog vi ner till staden och käkade på Starz som plåster på såren. Nice som alltid. Sen gick jag och Jen hem medan de andra skulle kolla lite mer på stan. Själv känner jag att jag bränt mer än tillräckligt med pengar under helgen som gått på hotell, mat, booze, resa och kläder.

Spinning ikväll. Sen är det snack om en utgång kvällen till ära, vi får väl se.

So LOng peeps.

Just nu: Undraa jag varför jag är så jäkla impulsiv och obrydd om konsekvenserna ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback