I´ve got a stone in my shoe

Äh, det är ju ingen som gissar vem som gjort vilken av de fina naturgrejerna. Så jag tänker berätta att jag skapade denna lilla grej som jag kallar för en vänskapsbukett till mina underbara vänner, som jag beskrev den idag på reflektionen. Till er för att ni finns och ni vet vilka ni är. (Och jag vet, ni vill ha en varsin sån fin bukett, vilken skapelse va!)

Jag har naturligtvis gjort den.

Förresten så gissade Linda rätt på msn:

Linda säger:

jag tror du har gjort den stora, du skulle ju aldrig nåt med bara en kotte och en klöver

Terese säger:

hahahaha

Terese säger:

bra gissat!

Linda säger:

det var mer proffsig bukett över den.

Linda säger:

den med bär och grejjer, har jag rätt?

Terese säger:

haha, vad snäll du är

Terese säger:

japp så klart du har!

Linda säger:

 såklart

Hahaha, klokren gissning med grym motivering!
För övrigt ringde min kära far idag och snackade bort typ 50 minuter. Han är rolig min far.

Tid för lite plugg, So Long Dudes


Kommentarer
Postat av: jen

min var ju asfin, en bordsdekoration lite så ju.

Helen gissade också rätt; "helt kart du som gjort den där lilla, du skulle aldrig orka engagera dej så mycket". haha dom känner oss dom där fisarna!

Postat av: Miss T

hahaha ja lätt!

2008-09-29 @ 22:27:43
URL: http://guesswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback