Hooked on Eva Cassidy

Sitter på UB och skriver ihop en aktivitetsanalys. Eller jag borde skriva en. Men Helène är hemma och hämtar laddare till mobilen och sin dator så jag tyckte det var okej att jag drog iväg ett litet  inlägg så länge.

Konstigt,jag drömde att jag klippte någon grabb inatt. Vem det var vet jag inte, men het var han. Iaf blev det otäckt när de som hade frisersalongen blev arga och började jaga mig, då var jag tvungen att vakna. En så trevlig dröm blev till en mardröm. Jag började min morgon att som vanligt lyssna på P3 där Olle Garp blev klippt av en frisör i direktsändning. Hoppas nattens dröm inte var en miniatyr av dagen för jag vill inte att min dag ska förvandlas till en mardröm.

Hänger ni med? Mycket svammel från en trött fröken Alexandersson en morgon som denna.
Imorgon börjar helgen. Känn på den.

Hej då med er

Kommentarer
Postat av: Berta

skitbra blogg, läser varje dag. keep up the good work

2008-09-18 @ 11:56:49
Postat av: Terese

haha, du är knäpp linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback