"Hårdare!"

Det gick riktigt bra på Punchen. Jäkligt glad att jag tog mig dit, jag behövde det, svettas ut alla gifter och skit jag drog i mig igår. Körde endast överkropp så jag är hyfsat jäkla trött i övre ex.

Iaf kom jag på en sak under passet. Punch out är på många sätt likt en annan väldigt trevlig aktivitet, med den skillnaden att man är påklädd vid punch out. Man har olika ljud för sig, man måste koordinera sina rörelser så det passar med den andra parten och man pushar den andre genom att ropa: "hårdare!" emellanåt. En liten reflektion bara.
Imorgon förmiddag ska jag o Jen på Pump/spinning, hur det går med en trött och ömmande kropp blir intressant att se. Just nu så är skrivandet på tangentbordet more than enouge.

Duschen nästa, sen Californication.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback