Har vinden vänt för fröken alexandersson?

Jag drack "lycko-te" idag på morgonen. Jag och Helène satt o väntade på Linda en timme i Lindellshallen  (hon hade försovit sig) och det var då det hände. Jag hittade en femma. Just like that, on the floor. Terese hittar INTE grejer på golvet bara sådär. Särskilt inte grejer som är värt något, en glasspinne eller hopknycklad servett möjligtvis, men inte pengar. Lite senare diskuterade vi hur workshopen skulle utföras och det visade sig att vi i vår grupp hade tänkt rätt medan flera andra grupper inte tänkt riktigt så. Jag hoppas innerligt att turen ska komma till mig en svän, skulle vara så kul!

Baksmällan har lagt sig ganska bra, och nu ska jag få i mig något att äta så jag pallar punchen med Gurra ikväll.
Just det ja, en sak till. Det var lunchkonsert på Lindells idag av en så sjukt duktig tjej. Hur imponerad som helst.
Ulrika Ölund hette hon.

So Long vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback