Good Girl!

Fan vad bra jag är ändå.
Kom just hem från en springrunda kring Nydala, den vändan jag brukar gå ibland. Det var jätteskönt och gick riktigt riktigt bra. Men så var det halvmörkt ute med och jag gjorde mitt bästa för att försöka springa ifrån alla jag mötte eller som gick på vägen. Detta resulterade i att jag sprang säkert 3 ggr så snabbt som jag annars gjort haha. men fan så skönt och välbehövligt det var. Men ja, nu sitter man här och eftersvettas lite och glider på den sköna efter-spring-känslan och lyssnar på the River med Bruce. Fint det.

Ska snart hoppa i duschen.

Later.

Just Nu: Är jag sjukt glad över helgens Sthlm-planer. Ska bli så kul! tacka vet jag miljöombyte och helglyx!
Dagens insikt: Saknar. Fast jag vet att jag inte borde

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer bli så kul! Duktig du är som tog dig ut själv fastnade jag vid datorn som alltid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback