Fylld av energi. Fylld av mig själv

Har starka funderingar på om min träningslust äntligen börjat återvända. Det var verkligen sjukt kul idag på punchen och det gick så j-a bra! Är helt skakis i armarna nu och det är ingen lek att få ner det här inlägget när armar och händer darrar som små asplöv.
Så jäkla underbart att vara såhär fylld av energi. Länge sedan sist. Energi, var hälsad.

Intressant tanke. Ett namn dyker direkt upp i min skalle

Ska väl försöka packa. Har dragit ut på det hela dagen och det kommer sluta med en sista minuten packning a`la fröken alexandersson, precis som det alltid gör.
Men nu ska jag strax kila in i duschen o sedan försöka få nåt gjort här hemma. Klockan tickar och jag behöver min skönhetssömn. Upp i ottan är det som gäller imorgon.

Adios

Kvällens låt: Ben Harper - Please Bleed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback