Fill me in

Blodgivare. Känn på ordet. Det bara strålar karma om ordet. Det är ju en sådan jag blivit idag vet ni, blodgivare. Dessutom skänkte jag min ersättning till cancerfonden. Så nu ä min karma-kvot fylld för den här veckan. K'änner mig inte alls så trött som jag trodde jag skulle göra. Har varit ute och spatserat i en timme, lite lagom fart sådär. Kände att jag var i behov av lite frisk luft, o så blir det ju ingen träning heller för man ska inte överanstränga sig samma dag. Känner mest att jag mår lite illa nu och då, men inte faligt alls. Tror ändå jag ska använda det som skäl för att få löka lite ikväll. Helt jävla tömd på energi.

Ska göra en smoothie o sätta mig o läsa aftonbladet som jag lyxat med idag.
Jag har varit hemma i en vecka och min lya är redan en stor jävla mess. Den är lite som en miniatyr av mitt liv o allt omkring just nu, en stor mess.

Adios

Just Nu: Vill jag bara påpeka att man fan inte kan lägga upp en boll o sen bara droppa den utan att förklara sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback