Don´t bother

Kommit hem från skolan precis. Sista timmarna gick åt till sex-snack. Det är ett ämne man har svårt att bli mtt på alltså, alltid finns det något att tillägga. Det har under eftermiddagen varit ett stort fokus på just storlek. Mer än så tänker jag inte nämna om ämnet ifråga. Tror knappast det skulle intressera er haha

I övrigt är det fullt planerande inför helgen på gång.
Just ja, vi valde praktikplatser idag med. O det var fullt kaos precis som vanligt.Slutar väl med att man hamnar i någon liten håla säkert. Umeå är uteslutet för min del. Vi ska nämligen lotta och alla som känner mig vet att Gud inte är på min sida och altt jag alltid, observera, ALLTID förlorar lottdragningar. Men det löser sig säkert på något sätt, det blrukar det ju göra.

Har tänkt att jag kanske ska städa o ev baka lite idag. Vi får väl se. Lite core och en promenad tänkte jag också hinna med.

So Long Darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback