Bla bla bla

Ännu en heldag i skolan är till ända och det känns lika skönt som alltid. Har under dagen haft inte mindre än två träffar o ett telesmtal med vår handledare. Man kan inte klaga på att hon inte är engegerad i ämnet ialla fall.
Trist min blogg är nuför tiden, men det är bara för at det är mest bara skola som kretser i huvudet. Även om jag o Jen med jämna mellanum glider in på sidospår som involverar funderingar kring det andra könet, men det mina vänner är inget jag tänker diskutera vidare här. en sak kan jag ju ta upp. det konstiga faktum med människor som hör av sig lite nu och då, helt out of the blue o trots att man inte känner varandra nästan alls.

Men nu ska jag få i mig lite mat, kolla på The Hills o sen ska vi iväg på Step Dance.

So Long Dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback