will it ever work?

Jag o Jen snackade lite löst om det här med att vara i ett förhållande vs. att vara singel idag på lunchen. Det finns verkligen många skäl till att jag just nu helt enkelt älskar mitt singelliv o att bo själv:
- Behöver inte stänga dörren helt när jag går på toa.
- Jag får precis så mycket egentid som jag vill och behöver ha.
- Jag kan hänga med mina vänner så mycket jag vill.
- Jag behöver aldrig kompromissa om vardagliga saker som om vad jag vill göra på kvällen, vad jag vill äta, vem som ska handla och vad.
- Jag kan skita i att städa om jag känner för det. Ingen kan klaga.
- Jag kan ha sex med vem fan jag vill.
- Jag kan ta beslut om massa saker utan att ta hänsyn till någon annan som måste vara med o bestämma.
- Jag kan flytta och resa som jag vill, är inte bunden till någon eller något

Jag frågar mig vart jag kan hitta en grabb som kan gå med på att det är såhär jag funkar och som är redo att kompromissa med mig i ett förhållande så jag får behålla så mycket egentid och allt det där som jag behöver. Okej okej, ni kan vara lugna, jag är inte en sån tjej som uträttar mina behov på toan med dörren öppen om någon annan är hemma. Så är det bara. Lite privacy tack.
Iaf, jag tänker då inte kompromissa om mig själv för att passa in i ett förhållande. det var väl mest det jag tänkte på.
Summan av kardemumman är att jag nog inte är den enklaste personen att inleda ett förhållande med.

Punchen var kul.

Latah

Kommentarer
Postat av: jen

Ja givet, för i ett förhållande vill man inte ha dörren öppen ju. Då har det gått åt fel håll!haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback