we´re perfect and broken in one fucked up day

Jag och Jen hann iväg på spinning och core efter mycket om och men. Det har varit en stressig men fin dag ändå. Var först hos vår HL som inte va där, då traska vi ner på stan, uträttade bankärenden och annat småskoj innan vi lunchade på stars. Mitt när vi satt där och hade som trevligast insåg vi att vi skulle möta vår HL på skolan om en kvart. Det var bara att kuta till bussen. (Hann in på flott o investera i en kjol på vägen, en svart som den lila jag redan har och spräckte förra helgen. OBS Jag ber vänligast att ni ikväll efter ett par glas rött och någon bira INTE ber mig berätta historien om hur jag tog mig över staketet OBS).

Iaf så sprang vi efter HL-träffen till gymmet och hann precis. Nu har vi varit hos Lindus och hämtat upp kvällens dricka. Ska ta och hoppa in i duschen o göra mig fin för kvällen, ska bara städa lite först. Ska ta en lång skön förferra idag, like the good old days!

So Long vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback