Varför kan det inte bara vara enkelt, bara flyta på?

...För att då skulle livet vara tråkigt och ointressant. Man behöver ett gäng dalar för att verkligen kunna känna topparna. Annars har man ju inget att jämföra med.

Blev en lugn en ikväll. Kände att det kunde vara bra för att undvika mer ångest än nödvändigt imorgon när det bär av till Ö-vik. Har spenderat första delen av kvällen i Maria och Lindas sällskap, tittandes på "sex and the city". Efter detta drog jag hem till Helèn o co och joinade förfesten lite lätt. Osminkad o risig hängde jag sedan med till krogen. Ja, inte in på krogen, men jag följde dem, behövde få lite luft, se folk. Självklart ska man stöta på ett gäng människor man känner som också ska vara packade och pratglada. Att de är packade kan dock vara till min fördel, då kanske de inte la märke till mina trötta ögon, mitt osminkande ansikte och oinspirerande klädsel, vad vet jag? Äh va fan, jag bjuder på den. Dessutom är jag är söt på mitt sätt, take it or leave it.

Bild från -06. Det var vi redan då.

Hade väl inte så mycket mer på hjärtat egentligen. Eller jo. Det ska bli skönt att fara iväg en sväng. Miljöombyte är alltid bra för själen och jag behöver det nu. O just det ja, Erik säger att han ska hälsa på. Men det har han å andra sidan sagt i två och ett halvt års tid. Har fortfarnade inte sett till hans vackra nuna i norrlandsskogarna.

Sleep Tight vänner.
Natti

Kommentarer
Postat av: syrran

Ja det som lever få se....Heja Erik!!!

2008-10-12 @ 23:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback