Var sak har sin tid

Idag har jag bla bla bla bla. Förstår att det är så det ser ut i era ögon när jag skriver om vad jag gör på dagarna. Kan det blir mer ointressant än "idag gjorde jag en köksbedömning, en patient bakade sockarkaka. På rasten åt vi upp den." Yada yada yada som jag tydligen sa mitt i natten häromnatten, enligt Jen då alltså. Tydligen snackar jag ganska friskt på nätterna, ibland så att jag väcker Jen.

Vår -07

Har iaf varit på spinning idag. Torsdagspasset är så grymt tung. Nu sitter jag här och tänker att jag borde svara på några mejl och ringa lite samtal och tvätta så jag har lite rena träningskläder. Dessutom måste jag hoppa in i duschen. Men jag mår mest bara illa och tar mig inte ur soffan. Snart, snart..
Helg imorgon!

Adios Peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback