Sup och svälj, trevlig helg?

Det blev hårt igår.  Förmodligen hårdare än vanligt, för flera av oss. Blev en lång förfest, gick till krogen framåt halv ett tror jag. Visst, det var kul men oj så full. Som jag brukar säga, så går det om man dricker som en karl. Det var pussar, intriger, snack, dans och en massa härj. Började på NH, slutade på E-puben. Eller vissa av oss började på E-puben, gick vidare till NH och sen tillbaka till E-puben. Gratis på båda ställen lyckades vi ordna, jag och Jen. Ja ni, minnena från gårdagen är inte särskilt många, men det skulle kanske kunna vara en bra sak. Vill man verkligen minnas allt?


Som ni vet drar jag till Ö-vik på praktik imorgon. Enda kruxet är väl att jag fortfarande inte kommit så långt att jag skrivit en lista på vad jag ska packa och kollat upp om och när det går någon buss. Men Jen och Helèn säger att det går bussar till Ö-vik hela tiden. Tror jag ska fara vid tre eller så. Vill gärna komma fram innan det blir mörkt så jag hinner kolla runt lite och hitta vart jag ska på måndag.

Nu ska jag lägga mig en stund till tror jag.
Hej då med er.

Gårdagens låt: Markus Krunegård - Jag är en Vampyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback