smärta

Glömde för övrigt att nämna vilken jävla träningsvärk min kropp ligger inne med idag. (Med tanke på att min träningsvärk brukar vara som värst två dagar efter vet jag inte riktigt om jag kommer vilja vakna imorgon. Iaf inte röra på mig. Det får blir sängliggande aktiviteter, inte mig emot iofs) Rygg, axlar och ass är de mest utsatta delarna. Det var mindre skönt att cykla stående idag på spinningen. Men va fan, vill man vara fin får man lida pin.

Nu ska jag äta min smoothie o sedan är det dags att börja ladda för kvällen. Kommer bli en fin kväll, det känner jag på mig.

Ciao

Dagens Grattis går ut till en av mina grannar, som br några lägenheter bort, som ställt ut en soppåse som fåglarna gått lös på. Det är numer sopor över hela loftgången. Grattis, Grattis till dej dumbass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback