Se På Fan

Vem slutade två idag? Jo för det gjorde jag och fan vad jag var värd det!
Har varit en bra och rolig dag och jag känner mig förberedd inför nästa vecka som nog kommer bli rätt intensiv med nya patienter och gamla patienter och allt.

Höst -07

Pratade visst i sömnen inatt igen. Hade visst även nämnt namn (vilket namn det var? I guess you´ll never know). Det är roligt att Jen minns sånt där. Själv minns jag aldrig vad den andre sagt. Jen pratade inatt men inte fan minns jag vad hon sa. Vet att hon sa "ja" men thats it. Varför jag hörde att hon pratade? Jo för att jag gick lös och vaknade och låg och grubblade över alla patienter och hur jag ska få det att gå ihop tidsmässigt osv. Inte bra att börjar härja såhär redan nu. Måste skärpa mig!

Nu ska jag ut och spatsera lite.

So Long Darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback