pappa och son? Kanske inte ändå

Blev inget staden. Åkte och myste med mina underbara små tvillingpojkar istället. Har läst böcker och busat och jag känner mig så fint avslappnad nu. Läste bland annat en bok om skogens djur. På en sida var det två nyckelpigor som satte på varandra. Då säger Edvin: "Jag tror det där är pappan och barnet." och pekar på nyckelpigorna. Hm, det kan vi kanske hoppas att det inte är.

Jag o tvillingarna julen -07

Såg även en dokumentär om autistiska barn och något projekt där de skulle sätta upp en musikal. Blev så sentimental och satt o hade tårar  ögonen. Labil? Nej då.

Ska snart iväg och käka hos mormor.

So Long

Kommentarer
Postat av: Syrran

Alltid lika gött o ha dej hemma!! Kram!

2008-10-31 @ 23:46:19
Postat av: tess

Tack:) känns grymt fint att vara hemma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback