På tal om förstärkningsord.

Det finns en sak som inte är kul med att bo med Jen. Vi kan inte låna tidningar av varandra. Året runt och allers, jag menar, kom igen. Har en stark känsla av att Jen och min mormor skulle komma finfint överrens.

Tjejen som väljer Allers hellre än tidningar för folk i vår ålder.

Förmiddagen har spenderats åt en promenad runt någon sjö här i närheten. Skönt väder, skön med slapp söndag. Som vanligt blev det en massa snack hit och dit om allt och inget. Bland annat kom vi fram till att en kraftig reducering av orden hata och älska skulle behöves. Även orden "det bästa jag vet" och "det värsta jag vet".

Ciao

Kommentarer
Postat av: jen

haha ja lite pinsamt att säga att matlukt är det värsta man vet bl a.

2008-10-19 @ 19:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback