on and on and on

Min och Jen´s konversation idag:
- Jaha då var det dags att dra hem till lägenheten.
- Japp, lägenheten med svartmyror i kastrullerna.
- Precis, och den utan låsbar toadörr.
- Jajemen, lägenheten som bara har en dubbelsäng som vi för närvarande delar.
- Oh, yes, lägenheten där vi har ett internet som funkar två minuter i taget.
- Lägenheten som bara har en sunkig jävla trä-skärbräda menar du?
- Japp just den!

O så fortsätter det on and on tills det inte finns något mer att säga. Men then again, så ser de flesta av våra konversationer ut. Skämt ska ältas tills de är helt uttömda.

Jag och Jen har haft lite hudklinik här hemma. Smärta mina vänner, det är vad jag känner nu.

Nu är det Persbrant på TVn, ska kolla vad det är.
Adios

Kommentarer
Postat av: jen

HAHA, det är tur att man kan skratta åt skiten iaf!

2008-10-17 @ 21:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback