När ska jag lära mig att låta bli mobilen efter ett par glas rött. Det slutar aldrig bra när jag går lös med den

Ligger och degar i sängen. Vilken lök jag är. Men jag pluggar faktiskt, rätt nöjd över det.
Vi ska ju gå upp med c-uppsatserna till veckan, jag och Jen på onsdag. Jag är så jävla nervös alltså, det är stort. Det är liksom THE examination. Opponera ska vi göra på tisdag eftermiddag.

Snacka med Helena förut och vi snackade om allt man ska fixa och så framöver. Fy fan, helt plötsligt hade jag jävligt svårt att andas. Vi snackar (OBS för att undvika söndagsångest, sluta läsa här)
- C-uppsats examination
- C-uppsats revideringar
- Opponering
- Hämta nyckeln i umedalen
- Praktik
- plugg under praktiken
- Skriva ihop CV
- Skriva ihop personliga brev
- Dra iväg lite ansökningar
- Kanske någon intervju om man har tur
- Säga upp lgh och internet
- Packa
- Flytta
Det är en del av det som väntar de närmaste månaderna. One day at a time, one day at a time...Det är så jag åste tänka, annars funkar det inte. Det kommer lösa sig, klart det kommer!

Nu blev jag matt.
Adios

Kommentarer
Postat av: jen

ok, jag var inte smart som läste detta inlägg på en söndag haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback