My name is edward

Så var man i ö-vik. Utan internet, hårborste o mobilladdare! Har suttit o grejat med internetinställningar hela kvällen så nu har jag en känsla av att inget är som det ska. O ingenstans kommer jag heller, helt Fucked, är sjukt irriterad. Annars har jag varit o kollat vart jag ska imorgon, handlat en massa mat, kollat vart gymmet ligger o kollat på parlamentet. That's that. Ska snart sova. Sleep tight darlings. Ps gött att jag kommer likna edward sissorhands i håret imorgon. Hej folket, fick en elchock under natten, ser vanligtvis inte ut såhär, jag lovar

Kommentarer
Postat av: j

en fråga bara, hur kan du blogga om du inte har internet? Säg inte att du har börjat mobilblogga nu haha

Postat av: Helen

Lycka till pa praktiken tjejen! Kram Helen

2008-10-13 @ 13:01:46
Postat av: tess

hahah, jo jag gjorde ju det. precis som i somras, det var ju så billigt tänkte jag haha



Tack!!

2008-10-13 @ 17:45:41
URL: http://guesswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback