Mission: impossible, men du verkar inte fatta det.

Jag fattar inte. Regnet har verkligen pissat ner hela dagen och lett till total inaktivitet på 207. Inte bra inte bra, känner mig förslappad. Tänkte jag skulle gå ut en liten sväng, men när jag såg vädret så flög suget rakt ut genom fönstret.

En update ifråga om min träningsvärk efter Punchen. Precis som förutspått vaknade jag igår upp med en helvetisk träningsvärk. Dock inte så konstigt då jag har svårt att minnas senaste gången jag tog i så på ett träningspass. Kommer sakna våra punch-kvällar nu när vi ska till Ö-vik. Har sett att de har passet där med men jag har ju ingen att gå med. Måste leta upp någon helt enkelt.

På tal om träning. Mkt nöjd med denna veckas träning:
Måndag - Punch Out
Tisdag - Spinning o core
onsdag - spinning
torsdag - punch out
fredag - Spinning o core

Helgen säger det sig ju självt att jag inte gjort många knop på träningsfronten. Eller det har jag ju iofs, har dansat konstant både fredag och lördag natt i ett par timmar. Träning nog skulle jag säga.

Hej då med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback