Matt, bara så matt.

Kass update från mig här i dagarna. Men ni vet, jag har inget att skriva som är särskilt intressant för era öron. Ingen fest, ingen lek, ingen flärd. Men life goes on. Till helgen far vi hem till Umeskogarna igen. Det ska bli skönt, få några dagar på tu man hand med mig själv, ialla fall "kind of". Missförstå mig inte, jag trivs att bo med Jen men ibland är jag så slut efter jobbet och då kan det vara lite jobbigt att det alltid är någon där. Idag när jag kom hem ville jag bara lägga mig ner och gråta lite och tycka synd om mig själv. Ja, det är sant, ibland behöver jag det. Men det kan man ju inte. Det är sånt man vill deala med själv, i sin ensamhet, bortom andras blickar.


Har suttit och knåpat på mitt CV ikväll. Vill ju söka det där jobbet. Hoppas jag har en chans, vill så gärna få tag på ett jobb o främst få ett skönt miljöombyte, börja om på nytt igen. Jag r redo för det. Oj vad jag har gjort mitt här uppe. Jag längtar söderut.

Hej då med er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att prata lite med dej!! Hoppas och håller tummarna för att du kommer hem i helgen!! Vore jättekul! Det är ju ett tag sen vi sågs!! Kramisar!!

2008-10-29 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback