Lillördag

Var på spinning med Jen nu på förmiddagen, kom just hem. Det gick rätt bra utom att instruktören var jobbig. Sjöng med i låtarna som för övrigt emellanåt var riktigt kassa. Här är ett axplock: Crazy Frog, en dag vid stranden (den där svenska dängan ni vet) och Jason Mraz med Im yourse, låten jag bara kräks på just nu. Tack instruktören, tack så mycket.
Sen satt det medelålders gubbar och smilade och flirtade med den medelålders klämchecka instruktören. Trodde inte sådant förekom på vårt kära iksu. Kändes som att ha hamnat på en träff för medelålders singlar. Hur hamnade vi där?

Skulle dra in ett inlägg imorse men bloggen var död, och nu har jag glömt vad jag skulle skriva. Förmodligen knappast något livsviktigt.
Just det ja, n sak till. har gått omring med känslan av att det är fredag hela morgonen. Planerat inför kvällen och Majas klubb. Vad ska jag ha på mig, när drar förferran igång, hur ska Maja få min tröja etc. Insåg en stund senare att det bara är onsdag.

Ska iaf hoppa in i duschen för halv två ska vi traska ner till staden och käka lunch och sedan gå runt lite på stan.

Latah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback