Kiss me

Hade 25 BH-ar varav typ 15 jag glömt bort. Några åkte i sopen men har ett tjugotal kvar. När jag nu tänkt att jag ska använda alla dem. Men nu vet jag att jag har dem iaf haha
Och min underklädeslåda är så fin nu. Spännande spännande för er att veta, jag vet.

Helèn undra vad jag ska köra för pose på bilderna imorgon. Förra helgen körde jag ju den berömda puss-muns-posen HELA kvällarna. Inte helt genomtänkt. Se bara:


Detta är då bara ett urval. Helt sjukt. Hade jag någon slags förlamning på gång i mitt ansikte den kvällen undrar man. Ja jag vet inte. Får se om samma förlamning dyker upp imorgon. Let`s hope not.

Adios

Kommentarer
Postat av: Helén

pussmunnen med dig och mig i närbild är ändå snyggast! HAHA

2008-10-03 @ 11:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback