It´s a girls night

Varje dag klockan 17.30 slår den till. Som bara den också. Tröttheten. Jag blir så sjukt jävla trött vid den tidpunkten varje dag, nån/några timmar senare är tröttheten som bortblåst. Under större delen av dagen (utom den där kvarten efter att klockan ringt på morgonen) känner jag mig faktiskt fylld av enerig men så kommer det där odrägliga klockslaget och jag känner mig plötsligt som trötter, en av dvärgarna ni vet. Konstigt fenomen. Borde kanske äta mina järntabletter varje dag som sköterskan sa åt mig vid min senaste blodgivning. Särskilt med tanke på att hon sa att mitt hb-värde var på gränsen redan i vanliga fall. Äh, fan, man är väl en viking.

Lunchade som sagt på Staz med tjejerna o sedan blev det en ordentlig runda på stan (Köpte dock inget onödigt, klapp på axeln till mig). Lite efter sex tog vi bussen till Å-hem (kom igen, det pissade verkligen ner, då är det OK att ta bussen tycker vi). Där inhandlades lite fruktsalladsgrejer, glass och en film hyrdes. Det vankas tjejkväll. Hår ska färgas, grabbar diskuteras, fester planeras och filmer ska ses.

Ha en fin kväll folket.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback