Intense

Intensiv dag och imorgon väntar ännu en.
Idag ringde min kontaktlärare till min HL för att kolla läget. Allt gick fint.
Har kommit fram till en sak. Att jag har jäkligt svårt att ta komplimanger. Alltså jag kan väl ta dem hyfsat utåt sett, men jag tycker det är riktigt rikitigt jobbigt när folk verkligen säger mycket bra om mig. Men det är väl bara övning som funkar antar jag. Så kom igen, överös mig med komplimanger så jag får öva haha

Tjejen som behöver lära sig att ta komplimanger på ett bättre sätt.

Kroppen värker som aldrig förr och jag ska ta en promenad istället för att gymma. Kommer inte få ut något av det ändå, särskilt core värker som fasen. Ska gå själv, behöver det. Bäst jag drar innan det blir helt mörkt. 

Ha en skön kväll
Latah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback