Hur jävla länge ska jag bära runt på den stora bollen, ska jag släpa med den till Ö-vik?

Blev kvar hos Helèn ett bra tag. Låg och degade, åt marängsviss och snackade skit. När jag kom hem fixade jag med tvätten, småstädade lite i lägenheten, målade fingernaglar med genomskinligt lack och tånglar med rött. Ja det är väl ungefär det. Nej jag färgade mina fransar med så jag slipper se så jävla trött ut utan mascara. Det var min kväll det. Känner mig lite ensam ikväll, har lite hemlängtan. Men imorgon kommer vår underbara fredag och jag är laddad för fest.

Just ja, har glömt berätta. (Följande minns jag ej, har fått det återbrättat). I fredags lyckades jag tydligen spräcka min nya fina lila kjol i läderimitation. Det var väl onödigt gjort. Enligt Helène har jag tydligen berättat någon historia om att jag försökt komma över ett stackat och vips kom ett krack o där var kjolen inte längre hel. Så kan det gå.

Ja, ni ser ju ungefär hur formen var i fredags. Kanske mindre konstigt att det blev som det blev.

Imorgon har jag och Jen bestämt oss för att vara lediga. Det enda skolrelaterade vi ska göra är att vi ska snacka med vår HL lite på förmiddagen. Vi pallar inte med att ta tag i revideringarna än. Ska dra ner till stan och gå runt lite samt inhandla lite booze och käka lunch på starz en sista gång innan vi far till olika places på praktik.

God Natt med er.

Kvällens låt: Roger Sanchez - Another Chance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback