Get me pregnant

Jag och Jen snackade om barn idag, CP-skadade barn. Jen är bra med efterblivna barn, jag är det inte. Alltså borde jag se till att bli på smällen väldigt snart. Ju äldre man är när man får barn, desto större risk är det att man får ett barn som inte är helt friskt. Synd att jag inte känner mig mogen för varken kille, barn eller vuxenliv. Så det blir nog inget med det.

Ego-girl

Ska kolla på en film ikväll. Har hyrt en och lyckades med konststycket att enas om en film på tvp 2 minuter, inte illa. Sen att det var fredagsrush på kvantum är en helt jävla annan historia. Fy fan vad jag hatar att handla på fredagar, man kan bli stressad för mindre. Har även lyxat med jordgubbar (så ekologiskt av dig Terese, snacka om motsägelsefull flicka. Köp gärna ekologiska ägg och blanda upp det hela med lite jordgubbar som transporterats över halva jordklotet, bra tänkt.)

So Long peeps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback