Full on

Igår blev en riktigt produktiv dag till slut. Tog äntligen tag i lite grejer kring jobbsökande. Bland annat mejlade jag ett rehabcenter utomlands för att se om de kommer få några lediga jobb inom det närmaste, gick igenom ams jobbutbud och hittade särskilt ett jobb som jag tyckte verkade intressant och som passar precis med att jag tar examen. Sen mejlade jag min tidigare arbetsgivare i Schweiz om att få ett rekommendationsbrev. Och så lite andra praktiska smågrejer.

Jobbet har varit intensivt idag, som de flesta andra dagar. Genomförde bland annat ett nytt kognitivt bedömningsinstrument inför körbedömningen på onsdag. Så det flyter på här borta i Ö-vik.

Ska gå ensam på punch Out idag. Inte så sugen på att gå själv men jag måste ge det en chans iaf, annars lär jag ångra mig.

Gusten borde vara här så jag har någon att Puncha med.

Later peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback