Everything happens for a reason

Sitter och härjar med att beställa tågbiljett hem till jul. Förra året slutade ju med att jag fick sitta och pinas på Ybuss jävla trästolar i nio timmar. Alltså en hel jävla natt utan sömn, hyfsat sliten när jag kom fram. Tänkte jag i år skulle lyckas undvika detta genom att beställa biljett tidigt, men det verkar inte så. Dyrt och jävligt. Suck.

Kollar även med ett halvt öga på den här Persbrant-serien. Jen sitter och tjurar för att hon inte får byta kanal och hon säger att jag inte kollar, men det gör jag ju. Med ett halvt öga. Vem fan fick genomlida detta jäkla bonde söker fru ännu en gång? Jo, jo det var jag. Jag till och med påminde henne om att det var när jag upptäckte det, annars hade hon missat det. Klapp på axeln till mig, for being such a good friend.

Snart väntar sängen. Trött som alltid.

Natti peeps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback