disarm you with a smile

Det är bitande jäkla askallt i Umeå idag. Självklart glömde jag halsduken imorse. Och mössan. Men det ar för att jag hade en hög knut och ingen mössa går att ha då, om man vill att det fortfarande ska vara en hög knut när man kommer fram till skolan.
vad mer är nytt. Jo, att jag invigde mitt nya schampo igår och att det luktade karl, det luktade morfar. Så nu går jag omkring och luktar som min morfar i håret. konstig tanke. Men jag måste ändå ge schampot en chans, kanske har jag ändå hittat det ultimata för mitt hår, vi får se. Ska ge det ett par gånger.

Kom just hem från skolan för övrigt och ska snart kila o möta upp Jen för spinning o core.

Adios suckers.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

gött att lukta morfar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback