det är min dag idag

Kom just hem från gymmet, punch out. Det var så jävla kul! Min favoritinstruktör som hade combat på iksu förra året, det var hon som hade passet. Hon har tydligen flyttat till Ö-vik. Det var även två till som var med o hade passet, de höll säkert på o utbildade sig eller något. Iaf så var det naturligtvis bara jag som var ensam och fick stå längst fram med instruktörerna. Vi vet alla hur mycket jag gillar sådan uppmärksamhet..men men det gick fint. Fick bra tekniktips och så. Det var länge sen en timme gick så fort.

Första helgen efter sommaren -07

Kom hem med ett sjukt jävla glatt humör och en massa energi till en lägenhet som var full av trötta suckar och missnöje. Varför är det jämt så? Om den ena har en bra dag ska den andre ha en dålig dag. Kan man inte bara matcha in en bra dag samtidigt någon gång? That would be nice.

So Long

Kommentarer
Postat av: jen

Postat av: Anonym

glömde texten haha, men fy fan, den bilden är lite småskum du haha

2008-10-20 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback