Cheer me up

Idag är ingen bra dag.
Insikten om vad mycket vår handledare och examinator verkligen kräver av oss slog mig och Jen med full kraft idag. Det verkar inte alls som att våra opponenter tycker vi ska behöva göra om så mycket o den andra gruppen som gjort litt.studie har inte alls behövt göra den så avancerad. Får se om vi går och snackar med vår HL om det hela imorgon. Känns inte helt okej just nu. Vi vet att vi har jobbat hårt och gjort ett rätt bra arbete. Det är en c-uppsats och man kan inte kräva hur mycket som helst av oss.

Min fina systerson - Out surfin´

Sorry för allt skolsnack här på bloggen. Totalt ovärt för er att läsa, jag vet. Men jag måste få ut min frustration på något sätt.

Ska spendera kvällen åt att städa lite och slappa, kolla på sfu. Blir nog förfest här imorgon så då lär man städa lite, så inte folket får en chock.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

fy fan dör M.M. Fattar inte, ni som lagt ner mest tid av alla. Nån måtta får det väl va! Ses imorrn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback