all by myself in Ö-vik

Så, nu är internet kirrat och klart. Efter många om och men kom jag själv på felet men då var det försent för då  satt jag redan med en jävla massa samtalsminuter till bredbandsbolaget, suck. Man glömmer klicka i en enda ruta och vips så har man inget internet.

Första dagen gick fint utom att jag sov sjukt illa inatt och vaknade HELA tiden så jag ar hyfsat trött. En jävla massa nytt att ta in, men det ska nog gå bra. Det är bara att köra på. De har redan planerat in egna patientmöten för mig på onsdag, det ksa nog gå bra det här.

Imorgon kommer Jen, blir fint det. Vi ska dock av någon outgrundlig anledning dela nyckel. Lite drygt, men vi löser det.

Var på gymmet idag med. Saknar redan vårt kära iksu, men det blir nog bra det här med. Joggade bara 7 km, orkade inte köra vikter eller core, var en massa folk där. Behöver moraliskt stöd av Jen för att gå lös bland vikterna haha Dessutom var det hockeyasses everywhere.

Nej ni, mina sköna. Nu ska jag ta en dusch.
Hoppas på ett besök av Mr Blund inatt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Syrran

Nej, jag fick ju virus i datorn och när vi skulle ominstallera så braka hela skiten.... Och på laptopen har jag inte MSN. Vill inte råka ut för virus även på den... Ska försöka få Jakob till att installera ett annat program som funkar som MSN men som är säkrare!! Hoppas du får det bra på praktiken!! Kramis

2008-10-13 @ 21:16:14
Postat av: Anonym

vem vet, vi kanske hittar oss ett par hunkar där på gymmet. Vore ju lite nice med ögongodis..

Skönt att du ska få egna patienter redan i veckan! Blir nog fint det!

2008-10-13 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback