words left unsaid, they may never see the light of day.

Sitter i valet och kvalet om jag ksa åka kvart i sex eller kvart i tio. Vet att det är jättemyckat folk på kvart i sex-bussen, men det är skönt att inte komma fram så jäkla sent med. Hatar beslutsångest. Det är lätt en av mina brister, min jävla återkommande beslutsångest. inte lätt mina vänner, inte lätt. Ni som känner mig vet hur jag är.

Corona någon gång i vintras/våras.

Jag o Helèn var ute och gick en vända förut, annars har det inte blivit mkt gjort.
Ska väl ta o packa iordning lite nu, om jag ska fara om en timme. Suck, inte det minsta sugen på att sitta o trängas på en fullpackad buss.

So Long

Kvällens låt: Thåström - Fanfanfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback