we dance on the tracks of a train called youth

Vilken dag. Så fruktansvärt oproduktiv. Dock jävligt skön!
Träffade Rosse och vi var och handlade och hyrde en rulle. Sen tog jag mig inte därifrån något mer förrän nu. Kollade på 27 dresses, halvsov en stund och sen kom Helène bort. Vi snackade skit, lyssna på musik och Helène tillfredsställde mitt beröringsbehov genom att jag låg med huvudet i hennes knä och hon grejade med mitt hår. Sjukt hur skönt det är alltså, man är förjävla känslig i hårbotten ändå. That´s what friends are for haha.

Igår. Blek? Jag? Nej nej, icke.

Det har snöat, det är vitt på marken. Rosse älskar det. Jag längtar till ljuset och våren.
För övrigt har jag o Rosse legat inne med stans värsta baksmällor idag. Säger nog endel om mängderna alkohol som slant ner genom strupen igår. O kanske även ett o annat om hur mycket rök jag lät passera genom mina lungor under gårdagskvällen. Suck.
Rosse var ikväll och handlade glögg, pepparkakor och lussebullar åt oss. Jag halvsov i hennes säng under tiden. Vilket latarsle jag är. Hur som helst, årets första glögg o lussekatter har idag åtnjutits.

Känner mig smått melankolisk i stämningen ikväll och ska lägga mig i min sköna nybäddade säng nu.
Nightie night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback