"Walk infront of a car"

Hade min första egna teoretiska körförmågebedömning med en patient idag. Det var roligt och gick bra.
Men jag är trött idag. Det passar mig fint med helg morgon. Har inte bestämt mig helt än när jag ska sluta imorgon och om jag ska fara till Umeå och när, vilken tid. Eller där ljög jag, jag är rätt inställd på ATT jag ska fara, men däremot inte vilken tid, har inte bestämt det än. Slutar vid tolv, men jag får naturligtvis jobba längre om jag vill. Har den här jävla evidens-uppgiften som jag skjutit på sen vi började praktiken nu. Har ju haft så mycket annat att göra och inte haft energi att söka någon jävla evidens. Nu har jag mycket material att utgå från, men jag ska få ihop det också, och det är ju det som är slitgörat. Nästa vecka är rätt späckad tror jag, så vet inte hur mycket jag komer hinna. Men det löser sig, får se hur ja känner imorgon, hur mycket energi jag ligger inne med.
Nu kom Jen hem, hon har vart på stan.
Ska iväg o träna en sväng sen, ladda för helgen lite.

Ha en skön dag folket.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback