Vad fan hände?

Gårdagskvällen och natten ja. Vilken jävla fest. Alla fyra lyckades tajma in brakfyllor igår det är ett som är säkert.
Ångesten ligger på fint idag. Jag pratade med fel personer, sa mer än jag borde, drack mer än vad som är nyttigt, dansade med fler än jag kan minnas och posade vilt för en vimmelfotograf. Ja man kan säga att kvällen och den efterföljande natten blev allt annat än lugn.

Snacka just med Rosse o tydligen är det även ett gäng bilder från gårdagen. Jag och Helèn posandes på dansgolv och på gatan. Vet inte om jag vill se resultatet av den foograferingen. Minnena från gårdagen är inte många, och det kan hända att jag gav ut lite för mycket info om hur man kan kontakta mig än vad som var nödvändigt. Men nu får jag väl stå mitt kast.

Later

Kommentarer
Postat av: Syrran

Låter som en kul kväll i alla fall! Kramis!

2008-11-30 @ 19:00:03
Postat av: tess

Haha, jo det var en fin kväll trots tre feta karatefyllor haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback