thinking about the good old days

Skönt med en fika och att få snacka av sig lite. Drygt att vi alla gärna glider in på skol och praktiksnack bara. Men det blir ju så, vi är ju så mitt uppe i det. De andra drog på bio men jag hoppade den. Man kan säga att mitt bankkonto är lite för överbelastat med uttag och brist på pengar för att jag ska få det att gå ihop för tillfället. På tisdag kommer räddningen.
Gick hem från staden, skönt att få lite luft, titta på förbipasserande folk och själv bli åskådad.
Har precis gått igenom delar av min garderob och planerat morgondagens klädsel. Får väl se om det bli som planerat. Bara jag o Jen som ska slå klackarna i taket. Lutar åt Club Zoo. Nära, billigt, bra musik, skönt folk.

The good old days.

Har lite grejer att fixa med på stan imorgon. Måste ta foto till körkortet (som Terese Klantarsel tappade bort på krogen sist hon va hemma. Som om det inte hände nog med skit den kvällen kan man ibland känna). Så ska jag klacka om ett par skor samt beställa klipptid. Busy Girl är ordet. Och först på morgonen tänkte jag träna lite.

Kvällens låt: Brett Anderson - Love is dead
Nej jag syftar där inte på låttiteln utan tycker låten och texten är jäkligt bra och fin. Gillar Brett bättre på egen hand, hans musik passar mitt mood för tillfället.

Sleep Tight nu folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback