Say hello to Mr. Fuckhead

Sitter på praktiken och tycker det är ok att ta lite tid till att dra iväg ett litet inlägg, det är ju ändå efter min arbetstid, dessutom jobbade jag över till 17.15 igår. Slutar egentligen 15.30, men har inte slutat i tid en enda dag.
Sitter i valet och kvalet om jag ska fara till Umeå imorgon ändå. Jag har verkligen inte råd, men samtidigt känns det för jävla tungt att sitta här i Ö-vik ensam och häck. Det är visst club Zoo på lörd med och jag vet ju att Jen är sugen på att gå. Jaja, jag får väl sova på saken.
Ska jobba på med min evidens nu. Ikväll blir det nog spinning och lite styrka övre.

Ciao peeps.

Kommentarer
Postat av: Siz

Klart du ska åka!! Sitta och häcka kan du göra när du blir gammal! Pengar kommer alltid vara en skitfråga.... Dem kan man räkna när man blir gammal och bara sitter där och häckar... Du får väl se till så du hittar nån som bjuder hela kvällen... ;-)

2008-11-20 @ 16:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback