Tråkar jag ut er med allt skolsnack? Klart jag gör. Deal with it.

Fan, det är mycket nu alltså.
Har en massa som jag försöker pressa in under mina sista tre veckor på praktiken och slits mellan att vara tvungen att prioritera det ena eller det andra. Ingen lek mina vänner. Dessutom fick jag o Jen mejl från vår handledare idag och hon stressar med att få in revideringarna. De revideringarna vi skjutit upp de senaste veckorna i brist på energi och tid, just dem ja. Så jag har ställt in mig på att inte träna måndag o tisdag så vi kan plugga istället. Hoppas Jen är inne på samma bana, hon drar ju till umeå på onsdag o i helgen blir jag nog ensam kvar här. Jävligt dåligt med cash just nu efter att denna månad ha pungat ut med cash till två hembiljetter samt en extern hårddisk.

Folkets jubel i våras.

Anyway, Jen borde komma hem snart, ska ta o börja med lite c-uppsats så länge.

Ciao bellas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback