Tjejen som är polare med hela grannskapet!

Gött, då är man polare med typ alla grannar i huset. Ett par gamlingar, en småhet 35 åring - gissar på singel och ett trevligt par i min ålder. Hos dem satt jag cirkus en halvtimme och härja. Sen har jag suttit i tele med bredbandsbolaget i en timme, så honom är jag också bundis med vid det här laget. Han är min hjälte idag kan jag lova er. Har inte ens hunnit duscha mitt i all hets. Nu ska jag låta allt folk vara i fred ett tag och ta och hoppa in i duschen istället.

Me and my sista´

Ciao darlings.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Söta som få! Längtar efter dej!! Kramis!

2008-11-10 @ 22:39:44
Postat av: terese

Klockren bild! Saknar dig med syster yster! Kramar

2008-11-11 @ 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback