There are no right and wrongs. There are just the consequences of your actions.

Vad är det med söndagar och att de alltid får mig att känna mig så förbannat ensam och sårbar?

Natten är nära och jag ska sova tidigt ikväll. ASka va uppe med tuppen kvart i fem imorgon. Känn på den, jag kommer vara död! Om någon är uppe vid fem-tiden kan ni väl vara så söta och ringa och kolla att jag är vaken va? Nice.

Inget plugg har jag hunnit i helgen, o det dåliga samvetet hänger över mig som ett fucking åskmoln som aldrig slutar släppa ifrån sig regndroppar. Men wtf, det löser sig i slutänden, det gör att alltid. På något sätt

En sak till. Det lutar åt att jag ska spendera min nyår med Lindus i gamla Hofors. Metropolen. Spännande värre.

Sleep tight dummies.

Kommentarer
Postat av: Linda

det blir en kväll du sent ska glömma

2008-11-23 @ 23:40:19
Postat av: T

haha det kan jag tro!

2008-11-24 @ 16:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback